Právě se nacházíte: B-English Základní informace » Charakteristika školy

Charakteristika B-English

Soukromá Základní škola B-English je česká základní škola s výrazně rozšířenou výukou anglického jazyka. Cílem naší základní školy je, aby žák přišel do kontaktu s anglickým jazykem, ale neztratil při tom kontakt s českým prostředím, kulturou a vzděláním. B-English učí děti v českém jazyce, učí české reálie a kulturu

Z tohoto důvodu nemusí mít dítě při nástupu do školy žádné znalosti anglického jazyka. Český jazyk obzvláště na počátku studia jednoznačně dominuje. Předmět Anglický jazyk se vyučuje od první třídy a s angličtinou se budou žáci setkávat také při hodinách tělesné a výtvarné výchovy. Dotace hodin anglického jazyka se zvyšuje pozvolna tak, aby šestileté děti nebyly přetěžovány v období, kdy si utvářejí vztah ke vzdělávání. Základní škola pracuje se Školním vzdělávacím plánem pro ZV.

Co je pro NÁS a VÁS obzvláště důležité

  • Kvalitní pedagogický sbor.

  • Rodinné prostředí a atmosféra (nabízíme dětem množství mimoškolních akcí, aktivit a kroužků, výlety, seznamovací výlety, oslavy a výměnné pobyty,..).

  • Malá škola s čilým životem a vztahy napříč třídami.

  • Individuální přístup (individuální plány pro nadané žáky, průběžné hodnocení).

  • Každý žák má příležitost vyniknout v oblasti, která ho zajímá.

  • Komunikace bez formálních bariér – přímá a rychlá komunikace s rodiči, individuální konzultace,..

  • Začátek vyučování od 8:30.

  • Odpolední a ranní družina – široká škála aktivit.

  • Digitální výuka – efektivnost výuky s podporou tabletů.

  • Kvalita stravování.

  • Vzájemná úcta, respekt, tolerance, důvěra, vstřícnost ve vztahu ředitel – učitelé – žáci, a to obousměrně

Metody výchovné a vzdělávací práce

Jsme škola otevřená různým podnětům. Nedržíme se dogmaticky jedné určité pedagogické doktríny. Svou práci stavíme na individuálním přístupu k dítěti, a proto k různým dětem a k různým cílům volíme různé metody, u kterých vždy vyhodnocujeme jejich vhodnost, potenciální efektivitu a proveditelnost.

Výchovné a vzdělávací strategie

Všechny děti mají přirozenou schopnost a potřebu se učit, připravovat se na budoucí život.

  • Vytváříme pro děti stimulující prostředí a nabízíme jim důstojné výzvy.

  • Chceme, aby učení dávalo dětem smysl.

  • Chybu pokládáme za nezbytný zdroj poznání a popud k dalšímu hledání.

  • Víme, že otázky jsou často důležitější než odpovědi.

  • Snažíme se, aby děti poznávaly do hloubky a nezůstávaly na povrchu jevů a věcí.

  • Podporujeme tvořivost.

  • Podporujeme vnitřní motivaci.

  • Chceme si dopřát radost z objevování.

Jazyková škola B-English Mateřská škola B-English